Poprzednia wersja serwisu finansowana z funduszy EU, dostępna po kliknięciu TU >>

Skargi i wnioski

Jeżeli pacjent lub osoba go reprezentująca uzna, że prawa pacjenta zostały naruszone, może:

  • wpisać się do księgi skarg i wniosków, która znajdują się w każdej komórce organizacyjnej udzielającej świadczenia medyczne
  • zwrócić się z interwencją do bezpośredniego przełożonego osoby udzielającej świadczenia lub dyrekcji szpitala:

W sprawie skarg i wniosków przyjmują:

  1. Dyrektor :
    w każdy wtorek, w godzinach 11.00-13.00 /po uprzedzeniem ustaleniu terminu/
  2. Z – ca  Dyrektora ds. Medycznych:
    w każdy czwartek, w godzinach 11.00-13.00 /po uprzedzeniem ustaleniu terminu/

 


Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Sekretariat:
tel.: (22) 532 – 82 – 50
fax.: (22) 532 – 82 – 30
sekretariat@bpp.gov.pl

Przyjęcia interesantów w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta odbywają się w:

  • poniedziałek – w godzinach od 9.00 do 18.00
  • wtorek – w godzinach od 9.00 do 15.00
  • środa – w godzinach od 9.00 do 15.00
  • czwartek – w godzinach od 9.00 do 15.00
  • piątek – w godzinach od 9.00 do 15.00

Ogólnopolska bezpłatna infolinia
Rzecznika Praw Pacjenta:

800 – 190 – 590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych)

Udostępniający: MHAdmin

Wytwarzający: MHAdmin

Czas udostępnienia: 2018-11-30

Czas wytworzenia: 2018-11-30

Ostatnia aktualizacja: 2021-01-29, godz: 9:47

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnejim. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku

09-100 Płońsk, ul. Henryka Sienkiewicza 7

tel. (23) 661 77 00, (23) 661 34 00 | e-mail: sekretariat@szpitalplonsk.pl

© Copyright 2021 Szpital Płońsk | Polityka prywatności | Polityka plików Cookies | Mapa strony | Realizacja MediaHealth