1. Przyjęcia
Pacjenci przyjmowani są do szpitala w trybie nagłym lub planowym.
Przyjęcie „nagłe” odbywa się bez skierowania ewentualnie ze skierowaniem otrzymanym podczas udzielania pomocy doraźnej.
Przyjęcie „planowe” wymaga pisemnego skierowania wydanego przez lekarza. Następuje w dniu ustalonym wcześniej, według listy oczekujących. W przypadku, gdy przyjmujący pacjenta lekarz dyżurujący stwierdzi, że pojawiły się przeciwwskazania do hospitalizacji, wyznaczana jest inna data.
2. Skierowanie powinno zawierać:
3. Dokumenty niezbędne podczas przyjęcia „planowego” i nagłego : Pacjent powinien zgłosić się z następującymi dokumentami:
Następnie pacjent badany jest przez odpowiedniego lekarza z oddziału, który dokonuje kwalifikacji do leczenia (kwalifikacje do leczenia szpitalnego lub inna decyzja).
Jeśli pacjent zostaje zakwalifikowany do leczenia szpitalnego, powinien potwierdzić ten fakt podpisem na poniższych dokumentach:
Po załatwieniu części formalnej, pacjent przebiera się, pozostawia rzeczy w Depozycie lub odzież wierzchnią zabiera rodzina, a następnie w towarzystwie personelu szpitalnego trafia na właściwy oddział.
4. Zgłaszając się do Szpitala pacjent powinien zabrać ze sobą:
UWAGA!
5. Wypisy
Pacjent jest wypisywany ze szpitala, gdy:
O wypisie pacjent jest informowany podczas wizyty lekarskiej. Karta informacyjna oraz – ewentualnie – recepty i inne dokumenty – są do odebrania w sekretariacie oddziału.
Pacjent występujący o wypis na własne żądanie zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia w tej sprawie. Fakt ten jest odnotowywany w dokumentacji medycznej.
Pacjenci bez skierowań w stanach życia i nagłego pogorszenia stanu zdrowia przyjmowani są w ramach Szpitalnego oddziału ratunkowego.
Udostępniający: MHAdmin
Wytwarzający: MHAdmin
Czas udostępnienia: 2018-11-30
Czas wytworzenia: 2018-11-30
Ostatnia aktualizacja: 2018-11-30, godz: 1:15
09-100 Płońsk, ul. Henryka Sienkiewicza 7
tel. (23) 661 77 00, (23) 661 34 00 | e-mail: sekretariat@szpitalplonsk.pl